1398-11-14 09:24
1782
0
67385
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان:

نمایشگاه مدرسه انقلاب در ۷۰ مدرسه استان برپا می شود/ پویش کتاب چغک در سطح مدارس و مصلی های نماز جمعه در دهه فجر

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گفت: نمایشگاه های مدرسه انقلاب بعنوان اصلی ترین برنامه های انجمن اسلامی امسال با استقبال خوبی از طرف دانش آموزان انجمنی مواجه شده است و در 70 آموزشگاه متوسطه دوم استان برگزار می شود .

به گزارش گلستان ما، سید علی نقی حسینی ایزدی مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان  در تشریح برنامه های دهه فجر گفت : برنامه های اصلی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان اس‌تان گلستان در ایام الله دهه فجر شامل برپایی نمایشگاه های مدرسه انقلاب، اعزام مبلغین، معرفی و پویش کتاب چغک، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ ، گفتمان های دانش آموزی ، رادیو انجمن و سینما انجمن و همچنین مراسمات بزرگداشت و جشن های پیروزی انقلاب می باشد .

وی افزود : نمایشگاه های مدرسه انقلاب بعنوان اصلی ترین برنامه های انجمن اسلامی امسال با استقبال خوبی از طرف دانش آموزان انجمنی مواجه شده است و در 70 آموزشگاه متوسطه دوم استان برگزار می شود .

حسینی ایزدی گفت: امسال محتوای نمایشگاه با توجه به صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب بر اساس بیانیه برنامه ریزی شده است که به لطف خدا به بستر سازی و تقویت خوانش و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در مدارس منجر می شود.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گلستان عناوین جشنواره مدرسه انقلاب را شامل «گام اول» «گام دوم» «دختران تمدن‌ساز و پسران حماسه‌ساز»  و «نسل آفتاب» معرفی کرد.

حسینی ایزدی در خصوص پویش کتاب چغک افزود : یکی از برنامه های فرهنگی و تربیتی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان فعالیت پیرامون مطالعه و کتابخوانی است؛ به همین منظور کتاب «چغک» که در خصوص مبارزات انقلابی مردم مشهد و با سبک بسیار زیبا و جذاب «سینما رمان» نوشته شده است؛ بعنوان کتاب ویژه در مدارس و مصلی های نماز جمعه در ایام دهه فجر برای نوجوانان معرفی و توزیع می شود .

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.